Program pro předsednictví v OFS Opava

S blížící se volbou předsedy a výkonného výboru OFS Opava bych vás chtěl seznámit s konkrétními body mého programu, které bych rád z pozice případného předsedy prosadil. Vše jsem se snažil shrnout pomocí 5 pilířů:

Děti

Návrat dětí k fotbalu

Těžká doba nejen pro fotbal, ale pro sport obecně. Pomocí spolupráce komise mládeže, trenérsko-metodické komise a GTM vymyslet způsob, jakým přivést děti zase k lásce k fotbalu. A to vše za pomocí technologií, které jsou jim nejblíže.

Trenéři

Podpora trenérů od těch nejnižších úrovní

Podpořit nadšence, kteří chtějí předávat své znalosti a zkušenosti. Pokud mají trenéři chuť se vzdělávat – umožnit jim a motivovat je k tomu, aby jejich snaha měla co nejlepší a nejkvalitnější dopad na vývoj hráčů. Pomocí komisí a GTM předávat kvalitní obsah, který mohou trenéři kdykoli použít pro svou vlastní potřebu a potřeby klubů.

Kluby

OFS Opava jako servisní organizace pro kluby

Vytvořit portál s dostupnými, úplnými a aktuálními informacemi, které mohou pomoci klubům s jejich aktivitami. 

Součástí portálu by měla být také zpětná vazba k činnostem OFS, možnost klubů vyjádřit se k aktuálním problémům či náměty pro aktivity OFS ať směrem ke klubům svazu nebo směrem k FAČR.

Řízení

Moderní a efektivní řízení OFS Opava

Využití moderních nástrojů pro komunikaci i řízení OFS Opava tak, aby byla OFS co nejvíce transparentní a efektivní. Možnosti on-line fór, diskuzí, sdílení kapacit (trenérů, sportovišť a dalšího).

Co nejvíce automatizovat opakující se činnosti, co nejvíce zjednodušit ty, které automatizovat nelze. OFS Opava by měla být efektivní a transparentní organizací.

Spolupráce

Zapojení osobností a společností do aktivit OFS Opava

Opava je skvělý a úspěšný okres. Mým snem je propojit osobnosti, podnikatele a lidi kolem fotbalu tak, aby toto propojení bylo pro všechny strany úspěšné a prospěšné. 

Takto vidím směřování OFS Opava já – Petr Hlaváček. V žádném případě se nesnažím pasovat do role spasitele nebo zachránce. Fotbal je něco, co mě formuje. Něco, co je součástí mého života. Rád bych své znalosti a dovednosti použil k tomu, abych z OFS Opava udělal příkladnou organizaci a napomohl tak k nápravě pošramocené pověsti fotbalu jako takového. Protože i když na systém nadáváme, je nutné si uvědomit, že my všichni, kteří fotbal děláme, jsme sami ten systém.

Pokud Vás zajímá můj tým, můžete si o něm něco málo přečíst na této stránce.

V případě, že máte k mému programu jakýkoli dotaz, neváhejte mě kontaktovat e-mailem nebo prostě zavolejte, rád si vyslechnu i jiné nápady a postoje.

5 komentářů u „Program pro předsednictví v OFS Opava“

  1. Ahoj Petře, držím Ti palce . Hlavně se mi líbí, že ve svých pilířích myslíš na děti , protože sport pro děti je důležitý ať je jakýkoliv. Hodně štěstí v kandidatuře přeje Jana Fuchsíková

    Odpovědět
  2. Petře, v prvé řadě držím pěsti. Je fajn, že mladí lidé jen neremcají, ale také se snaží něco dělat. Přeji mnoho štěstí a hlavně sil při přeměně tohoto starého zatuchlého a velice zkostnatělého systému, který potřebuje a také si zaslouží nápravu. Kvituji, že se zaměřujete na děti, trenéry, efektivní řízení, technologie a především spolupráci na všech úrovních. Nejvíce děti je „za normálních okolností“ ve školách a školkách. Třeba by bylo fajn se spojit i s nimi. (jak říkal již J.A.Komenský – škola hrou)

    Odpovědět
  3. Perfektní program, a to nejen pro fotbal, ale pro jakoukoliv zájmovou či oborovou organizaci. Držím palce, ať získáš možnost změnit věci k lepšímu a jít tak příkladem dalším lidem a organizacím.

    Odpovědět

Napsat komentář

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings